Ny dynamisk prismodell för e-handlare med Payson Checkout
Tidigare i år lanserade Payson den nya betallösningen Payson Checkout, som är framtagen för att göra köpupplevelsen snabbare och ge ökad konvertering. I samband med att allt fler e-handlare väljer att gå över till den nya versionen inför Payson en transparent och skalbar prismodell.
– Vi har en efterfrågan från kunder som vill se en långsiktig lösning från början. Många förknippar Payson med betallösningar för nystartade e-handelsföretag men i verkligheten har vi kunder i alla storlekar. Den nya prismodellen avspeglar på ett bättre sätt hur vårt utbud också passar större e-butiker. Vi öppnar nu upp för att priset blir ännu lägre i takt med att en e-butik växer och omsättningen ökar, säger Per Bodell, Paysons VD.
Läs hela pressmeddelandet här.
Payson och NyföretagarCentrum inleder samarbete om e-handel
June 29, 2016
Nyhet! Payson Checkout nu tillgängligt för Visma Webshop
December 6, 2016
Öppettider under jul och nyår
December 21, 2020
5 tips: förbered webbshopen inför höstförsäljningen!
August 22, 2019
Flera plattformar i kö för att lansera Payson Checkout 2.0 – först ut är Quickbutik
April 29, 2016