Ny dynamisk prismodell för e-handlare med Payson Checkout
Tidigare i år lanserade Payson den nya betallösningen Payson Checkout, som är framtagen för att göra köpupplevelsen snabbare och ge ökad konvertering. I samband med att allt fler e-handlare väljer att gå över till den nya versionen inför Payson en transparent och skalbar prismodell.
– Vi har en efterfrågan från kunder som vill se en långsiktig lösning från början. Många förknippar Payson med betallösningar för nystartade e-handelsföretag men i verkligheten har vi kunder i alla storlekar. Den nya prismodellen avspeglar på ett bättre sätt hur vårt utbud också passar större e-butiker. Vi öppnar nu upp för att priset blir ännu lägre i takt med att en e-butik växer och omsättningen ökar, säger Per Bodell, Paysons VD.
Läs hela pressmeddelandet här.
Uppdaterade logotyper
January 9, 2023
Rapport: Svea Payments in the Nordics
December 8, 2022
Så blir du en klimatsmart e-butik
July 30, 2019
UF-företagare? Så kommer du igång!
November 2, 2021
Ny grafik tillgänglig för Paysons e-handlare
July 11, 2017
Månadens e-butik: Clicko.se!
March 2, 2020
Young E-business of the Year 2018
September 19, 2018