Kan jag reklamera en vara via mitt Paysonkonto?
Ja, oavsett vilket betalsätt du valt vid köptillfället så kan du reklamera och/eller rapportera en retur till företaget via ditt konto. Logga in på Payson och välja det aktuella köpet under “Händelser”. Här klickar du på knappen reklamera/returnera.
Observera att du måste följa butikens köpvillkor gällande en retur/reklamation. Du kan behöva komma att kontakta butiken du handlat hos för att säkerställa att ditt ärende hanteras enligt deras rutiner.
Fem tips för att komma igång med din e-handel
June 19, 2023
Payson utökar betalsätten med Delbetalning
December 10, 2015
Att tänka på kring produktbilder i WooCommerce
September 20, 2018
Nyhet! Aktivera BankID-krav för köp med faktura
January 15, 2021
Flera plattformar i kö för att lansera Payson Checkout 2.0 – först ut är Quickbutik
April 29, 2016