Kan jag reklamera en vara via mitt Paysonkonto?
Ja, oavsett vilket betalsätt du valt vid köptillfället så kan du reklamera och/eller rapportera en retur till företaget via ditt konto. Logga in på Payson och välja det aktuella köpet …
Ja, oavsett vilket betalsätt du valt vid köptillfället så kan du reklamera och/eller rapportera en retur till företaget via ditt konto. Logga in på Payson och välja det aktuella köpet …
Ja, du kan själv aktivera krav på att alla köp som görs med ditt personnummer ska verifieras med BankID. Detta aktiverar du inloggad på ditt Paysonkonto. Gå in på Mitt …
För att uppdatera eller ändra betalsättet på ditt befintliga abonnemang behöver du logga in på ditt Paysonkonto. Klicka på Mitt konto och Inställningar och uppdatera under “Abonnemang“.
Om du tidigare loggat in på ditt privata Paysonkonto Logga in på ditt Paysonkonto. Gå till fliken ”Mitt konto” och sedan ”Mina uppgifter”. Klicka på knappen ”Uppgradera till företagskonto”. Följ instruktionerna …
Det är enkelt att öppna ett Paysonkonto, dessutom är det gratis! För att öppna ett Paysonkonto klicka här. Din e-postadress kommer att fungera som ditt kontonummer i Paysons system.
När du skapar ett Paysonkonto skickas ett mejl till din inkorg med en länk som du behöver klicka på för att aktivera ditt Paysonkonto (kontrollera din skräppost om du inte …
© 2023 Svea Bank AB, Payson
Evenemangsgatan 31 — SE-169 81 Solna — Org. nr 556158-7634