Kan man förlänga tidsfristen för att godkänna varan?
Det går tyvärr inte att förlänga den tid köparen har fått för att godkänna varan. Om köparen inte har fått varan levererad inom tidsfristen bör denne klicka på Detaljer för betalningen inne på sitt Paysonkonto och därefter på knappen Utebliven vara. Då blir betalningen låst på Paysonkontot. När köparen sedan fått varan levererad godkänns enkelt överföringen genom att köparen då klickar på knappen Lås upp betalning till säljare.
För leveransinformation rekommenderar vi att köparen kontaktar säljaren, alternativt spårar kollinumret via speditörens hemsida.
News! Users of Magento 1.9 can now upgrade to Payson Checkout 2.0
January 31, 2017
Payson and Danske Bank
June 5, 2014
News! You can now use Hemsida24 with Payson Checkout 2.0
May 30, 2016
Payson launches mobile payments
November 10, 2014
New dynamic pricing model for e-retailers that use Payson Checkout 2.0
September 14, 2016